|
![]() |
Термос - TerosС вместимост 0.5, 0.8 и 1lМожеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане. За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
|
- Описание
- За Hi-Tec
Термоса "Terso" от "Hi-Tec" е двустенен, вакуумноизолиран, изработен е от неръждаема стомана, което го прави изключително здрав. Той притежава система за бързо отваряне и затваряне, която улеснява употребата на термоса. Материалите от които е изработен, са без съдържание на BPA(бисфенол).
Идеята за създаването на английската фирма "Hi-Tec Sport" идва от любовта на нейния основател Франк Ван Уазел към скуоша. За запалените спортисти, добрата екипировка е от огромно значение за успеха им в съответния спорт. Затова Франк решава да разработи и произведе специални обувки за скуош, които са пригодени за особеностите на динамичната игра. С тази цел през 1974 г. той създава "Hi-Tec Sport" в Есекс, Англия. В световната история на обувната промишленост само няколко спортни обувки са записали над 18 милиона продадени чифта. Във Великобритания това е Hi-Tec-обувката за скуош. Иновативното, успешно развитие в световен мащаб на марката е изключителен пример за бъдещите мениджъри, поради което се се изучава в "Harvard Business School". Към настоящия момент в света има над 500 различни обувки с марката "Hi-Tec", които се продават в 80 страни по целия свят. Популярни са колекциите Hi-Tec Outdoor, Hi-Tec Court, Hi-Tec Golf, Hi-Tec Sport, Urban, както и марката Magnum.
В Обединеното кралство продуктите "Hi-Tec" са съсредоточени върху средния ценови клас, което позволява тяхното широко разпространение в търговската мрежа. Тази бизнес стратегия нарежда марката "Hi-Tec" на едно от първите места на английския пазар за спортни обувки и то за последните десет години.
Превръщането на "Hi-Tec Спорт" в акционерно дружество през юни 1988 г. осигурява допълнителен оборотен капитал за по-нататъшна експанзия в световен мащаб и въвеждането на нови иновативни технологии. През 2000 г. мажоритарният акционер Франк Ван Уазел, изкупува акциите на компанията. Към момента в нея работят около 500 служители, а приходите й от продажби възлизат на $ 250 милиона.
В Обединеното кралство продуктите "Hi-Tec" са съсредоточени върху средния ценови клас, което позволява тяхното широко разпространение в търговската мрежа. Тази бизнес стратегия нарежда марката "Hi-Tec" на едно от първите места на английския пазар за спортни обувки и то за последните десет години.
Превръщането на "Hi-Tec Спорт" в акционерно дружество през юни 1988 г. осигурява допълнителен оборотен капитал за по-нататъшна експанзия в световен мащаб и въвеждането на нови иновативни технологии. През 2000 г. мажоритарният акционер Франк Ван Уазел, изкупува акциите на компанията. Към момента в нея работят около 500 служители, а приходите й от продажби възлизат на $ 250 милиона.
Рейтинг

![]() ![]() |
Други интересни предложения
Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега! |
Важна информация! Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.![]() |