Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Приключения    ...    Възглавници  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Приключения    Къмпинг и пикник    Възглавници    Сгъваема възглавница за път - С мемори пяна
Търсене
Най-продавани продукти
Категории
Още снимки на този продукт
Цвят на възглавницата: черен
Цвят на възглавницата: син
Торбичка
Торбичка

Сгъваема възглавница за път


С мемори пяна

Цена:  45.00 лв.
Избери цвят на възглавницата:
  • 45.00 лв.
    черен
  • 45.00 лв.
    син
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 23-08-2019 г. или
Понеделник 26-08-2019 г.
Продукт#259036
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаSamsonite
Официален сайт на Samsonitewww.samsonite.com
Каталожен номер
черен
CO1.09.022
син
CO1.11.022
Категории
МатериалПолиестер и мемори пяна
Тегло с опаковката0.100 kg
  • Описание
  • За Samsonite
При дълги пътувания, позата остава непроменена дълго време, което води до дискомфорт и схващане, а при сън няма къде да облегнете главата си. За да премахнат тези неприятни усещания, от "Samsonite" са създали специална възглавница за път с мемори пяна. Тя се закрепва лесно и фиксира врата по време на сън, като не му позволява да се накланя. Благодарение на нейното действие ще можете да се отпуснете и да се насладите на спокоен, здрав сън. В случай че не се ползва, тя може да бъде съхранена в торбичката, която е прикрепена към възглавницата.
Над 100-годишен опит в производството на куфари и чанти превръща "Samsonite" в еталон за качество и иновативност. Началото на историята поставя 28-годишният Джеси Шуайдър. По време на златната треска огромни маси от хора пътували от единия край на страната до другия в търсене на успех и Шуайдър бързо разбрал какъв огромен потенциален пазар е производството на куфари и чанти. Така през 1910 г. той решава да започне собствен бизнес в Денвър и със стартов капитал от 3500 долара младият мъж основава "Shwayder Trunk Manufacturing Company". Наема работници и започва производството с една основна цел - да продава здрави куфари, които да издържат и най-дългото пътуване.

Дори в рекламирането на продукцията си Джеси отново успява да изненада всички - той, баща му и трима от братята му се снимат, стъпили върху дъска, поставена върху отворения първи куфар на компанията. Общото тегло на петимата мъже е около 500 кг. и както казва Шуайдър "щом дървеният куфар издържа това, значи може да понесе всичко". Амбициозният Джеси бързо постига успехи и за няколко години новосъздадената компания вече е със заводи в Денвър и Детройт, а годишният оборот достига 1 млн. долара.

Основното, на което Шуайдър залага, е уникалността на продуктите. Ето защо през 1941 г. пуска на пазара нов вид багажни чанти. Използва името на един от любимите си библейски герои Самсон и ги нарича "Samsonite Streamlite". Това са първите куфари, чиято материя имитира кожа, но са далеч по-евтини от кожените. Серията става изключително популярна, но въпреки това идеите за нови модели не спират да връхлитат Джеси. Наблюдавайки времето на дългите пътувания и гражданската авиация, той смята, че хората имат нужда от пътни чанти, които да са леки и по-удобни за пренасяне. И определено не греши. Усъвършенства моделите "Samsonite Streamlite" и сред потребителите вече е популярен куфар, чиято дървена рамка е заменена от олекотен метал.

Стремежът към нов съвременен дизайн и уникалност на продуктите задвижва компанията изключително бързо напред. През 1958 г. се появява и серията "Samsonite Sillhouette", чиито продукти грабват всички с леката си конструкция и модерния текстил. Две години по-късно дипломатическите куфарчета и бизнес чанти "Samsonite Classic" вече са факт. До 1966 г. марката "Samsonite" става толкова емблематична, че Шуайдър прекръства компанията с нейното име. Успехите не спират и продуктите започват да се продава извън САЩ. Компанията създава първото си предприятие в Европа и постига водеща позиция, дори на японския пазар.

Днес с качеството и иновативността на продуктите си "Samsonite" продължава да заема водещи позиции на международните пазари - от Америка и Европа до Азия и Африка. Компанията печели доверието на потребители при избора на куфари, различни видове чанти, раници, сакове и богат асортимент от пътни аксесоари. Но на какво се дължи успехът? Едно е сигурно - нуждите на пътуващите хора се променят, а "Samsonite" следва променящите се изисквания, запазвайки условието за качество и уникалност, наследено от Джеси Шуайдър.
Рейтинг
За да оцените продукта "Сгъваема възглавница за път", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Надуваема възглавница за път -
Надуваема възглавница за път
Samsonite
Цена:  25.00 лв.
Възглавница за път -
Възглавница за път
Samsonite
Цена:  31.00 лв.
Надуваема възглавница за път -
Надуваема възглавница за път
Samsonite
Цена:  45.00 лв.
Възглавница за път -
Възглавница за път
Samsonite
Цена:  36.00 лв.
Възглавница за път -
Възглавница за път
Samsonite
Цена:  39.00 лв.
Възглавница за път -
Възглавница за път
Samsonite
Цена:  31.00 лв.
Надуваема възглавница - Deluxe -
Надуваема възглавница - Deluxe
Trekmates
Цена:  17.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Сгъваема възглавница за път


С мемори пяна

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  45.00
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 23-08-2019 г. или
Понеделник 26-08-2019 г.
Продукт#259036
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаSamsonite
Официален сайт на Samsonitewww.samsonite.com
Каталожен номер
черен
CO1.09.022
син
CO1.11.022
Категории
МатериалПолиестер и мемори пяна
Тегло с опаковката0.100 kg
Още снимки на този продукт
Цвят на възглавницата: черен
Цвят на възглавницата: син
Торбичка
Торбичка
Описание
При дълги пътувания, позата остава непроменена дълго време, което води до дискомфорт и схващане, а при сън няма къде да облегнете главата си. За да премахнат тези неприятни усещания, от "Samsonite" са създали специална възглавница за път с мемори пяна. Тя се закрепва лесно и фиксира врата по време на сън, като не му позволява да се накланя. Благодарение на нейното действие ще можете да се отпуснете и да се насладите на спокоен, здрав сън. В случай че не се ползва, тя може да бъде съхранена в торбичката, която е прикрепена към възглавницата.
За Samsonite
Над 100-годишен опит в производството на куфари и чанти превръща "Samsonite" в еталон за качество и иновативност. Началото на историята поставя 28-годишният Джеси Шуайдър. По време на златната треска огромни маси от хора пътували от единия край на страната до другия в търсене на успех и Шуайдър бързо разбрал какъв огромен потенциален пазар е производството на куфари и чанти. Така през 1910 г. той решава да започне собствен бизнес в Денвър и със стартов капитал от 3500 долара младият мъж основава "Shwayder Trunk Manufacturing Company". Наема работници и започва производството с една основна цел - да продава здрави куфари, които да издържат и най-дългото пътуване.

Дори в рекламирането на продукцията си Джеси отново успява да изненада всички - той, баща му и трима от братята му се снимат, стъпили върху дъска, поставена върху отворения първи куфар на компанията. Общото тегло на петимата мъже е около 500 кг. и както казва Шуайдър "щом дървеният куфар издържа това, значи може да понесе всичко". Амбициозният Джеси бързо постига успехи и за няколко години новосъздадената компания вече е със заводи в Денвър и Детройт, а годишният оборот достига 1 млн. долара.

Основното, на което Шуайдър залага, е уникалността на продуктите. Ето защо през 1941 г. пуска на пазара нов вид багажни чанти. Използва името на един от любимите си библейски герои Самсон и ги нарича "Samsonite Streamlite". Това са първите куфари, чиято материя имитира кожа, но са далеч по-евтини от кожените. Серията става изключително популярна, но въпреки това идеите за нови модели не спират да връхлитат Джеси. Наблюдавайки времето на дългите пътувания и гражданската авиация, той смята, че хората имат нужда от пътни чанти, които да са леки и по-удобни за пренасяне. И определено не греши. Усъвършенства моделите "Samsonite Streamlite" и сред потребителите вече е популярен куфар, чиято дървена рамка е заменена от олекотен метал.

Стремежът към нов съвременен дизайн и уникалност на продуктите задвижва компанията изключително бързо напред. През 1958 г. се появява и серията "Samsonite Sillhouette", чиито продукти грабват всички с леката си конструкция и модерния текстил. Две години по-късно дипломатическите куфарчета и бизнес чанти "Samsonite Classic" вече са факт. До 1966 г. марката "Samsonite" става толкова емблематична, че Шуайдър прекръства компанията с нейното име. Успехите не спират и продуктите започват да се продава извън САЩ. Компанията създава първото си предприятие в Европа и постига водеща позиция, дори на японския пазар.

Днес с качеството и иновативността на продуктите си "Samsonite" продължава да заема водещи позиции на международните пазари - от Америка и Европа до Азия и Африка. Компанията печели доверието на потребители при избора на куфари, различни видове чанти, раници, сакове и богат асортимент от пътни аксесоари. Но на какво се дължи успехът? Едно е сигурно - нуждите на пътуващите хора се променят, а "Samsonite" следва променящите се изисквания, запазвайки условието за качество и уникалност, наследено от Джеси Шуайдър.
Назад към "Възглавници за път и къмпинг"
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция